Gusto Media implementatiepartner van Het Nieuwbouw Platform

Gusto Media heeft een succesvolle koppeling tussen de marketingsoftware HubSpot en Het Nieuwbouw Platform gelegd. Daarmee is Gusto direct implementatiepartner van dit platform. Deze technische koppeling is een logische stap voor Gusto, want dit platform is voor veel projectontwikkelaars een startpunt voor het aanbod van nieuwbouwprojecten.

Gusto Media heeft als eerste partij in Nederland een technische koppeling gelegd tussen de marketingsoftware HubSpot en de software van Het Nieuwbouw Platform. Dat betekent dat het nu nog makkelijker is om de inschrijvers op verschillende websites alsnog in één CRM (HubSpot) te verzamelen. Zo kan Gusto Media de projectontwikkelaars nog beter van dienst zijn.

Vastgoed matchmaking

Gusto Media maakt gebruik van de HubSpot software om gerichter met potentiële kopers te kunnen communiceren. Dit noemen we geen vastgoed marketing, maar eerder vastgoed matchmaking. Hoe dat werkt?

Wanneer iemand zich inschrijft voor een project, komt deze persoon in onze HubSpot software terecht. Met relevante content zorgen wij ervoor dat die zich ontwikkelt van licht geïnteresseerd naar concreet koop-geïnteresseerd. We verzamelen klantdata waarmee we profielen kunnen creëren. En met die profielen maken we nieuwe en specifieke content die nog beter past bij die doelgroep.

Maar het gaat zelfs verder. We koppelen de projectdata ook terug aan onze specifieke opdrachtgever. Zij kan dit gebruiken om aanbod aan te passen of in een latere fase zelfs nieuwe woonconcepten te presenteren. Zo helpen we projectontwikkelaars te ontwikkelen met steeds de doelgroep centraal.

Over Het Nieuwbouw Platform

Het Nieuwbouw Platform is opgericht door verschillende projectontwikkelaars om de transparantie in de nieuwbouw te vergroten. Het bestuur bestaat onder andere uit medewerkers van Heijmans, Van Wijnen, Volker Wessels, Amvest en vele andere partijen.

Behalve transparantie in de markt heeft Het Nieuwbouwplatform ook een belangrijke hub-functie. Nieuwe projecten – en in een latere fase nieuwe losse objecten – komen via het Nieuwbouw Platform op andere websites, zoals Funda, Pararius, nieuwbouwwoningen.nl, MVA en nieuwbouwnederland.nl.

Dankzij de koppeling kunnen de potentiële kopers naadloos in onze HubSpot aanpak mee en wordt Gusto Media een nog interessantere partner voor alle projectontwikkelaars in Nederland.

Wil je meer weten over onze aanpak, neem contact op met Jasper via jasper@gustomedia.nl of 06 50 62 61 57. Nieuwsgierig hoe onze marketingaanpak werkt, lees dan ook dit blog even.

Geen updates van Gusto Media meer missen? Schrijf je hieronder in voor de nieuwsbrief!



Laat een reactie achter