Goed Doen: Gusto Media wordt partner van Trees for All
Het is een persoonlijke zoektocht: je weg vinden in de klimaatdebatten. Voor mij staat echter vast: initiatief nemen is beter dan niets doen. Zowel persoonlijk als zakelijk. Daarom wordt Gusto Media partner van Trees for All.
Duurzamer in het leven staan is een persoonlijke zoektocht. De eerste persoonlijke stap – naar zonnepanelen – is gezet. Daarnaast eten we thuis veel minder vlees, douchen we kort en – ik weet het, het klinkt heel truttig – de regenton is ook aangesloten. Ik verdiep mij persoonlijk ook in de volgende stappen. Elektrisch rijden misschien? Of toch een (lucht)warmtepomp?
Maar persoonlijk en zakelijk gaan bij mij hand in hand. Beter gezegd: ze lopen dwars door elkaar heen. Een belangrijke reden voor mij om Gusto Duurzaam op te richten. Het idee is simpel: onze aanpak in de vastgoedsector is ook enorm relevant voor de bedrijven die zich richten op een duurzamer Nederland. Ook zij zullen waardevolle relaties moeten aangaan met hun prospects. Ook zij zullen zich meer moeten verdiepen in de wensen van hun klant. En ook zij hebben een goed CRM nodig. De eerste gesprekken worden gevoerd over mogelijke samenwerkingen.
Maar daar wil ik het niet bij laten. Trees for all kwam op mijn pad en na het leuke contact met deze organisatie heb ik besloten dat Gusto Media partner wordt van deze stichting. Als partner gaat Gusto Media voor (minimaal) de komende 2 jaar haar CO2 uitstoot compenseren. Denk aan onze autoritjes naar klanten en opdrachten, maar ook ons stroomgebruik. Onze CO2 uitstoot wordt dan gecompenseerd via de herbebossingsprojecten van Trees for All. Misschien weer een kleine stap. Maar stap voor stap komen we hopelijk vooruit.
Nieuwsgierig wat Trees for all precies doet? Check vooral de website eens.