Het content abonnement van Gusto Media
Wist je al dat het bestond? Het Gusto Media content abonnement? Dat is een laagdrempelige manier waarop Gusto content levert. Waarom? Dat leggen we in het kort uit.
De marketing aanpak van Gusto Media heet Inbound Marketing. Een gestructureerde aanpak, waarin we content koppelen aan de klantreis, het juiste CRM, de data-analyse en marketing automation. Daar komt veel bij kijken.
Maar er zijn ook vastgoed klanten waarbij het CRM al ingeregeld is. Of dat het marketingteam zelf de touwtjes in handen heeft rondom SEO en CRM, maar wel een contentbehoefte heeft. Voor die klanten hebben we het content abonnement. Er zijn drie simpele vormen. Brons, zilver en goud.
Brons
In het basis content abonnement leveren we 1 keer per maand een blog. Daarnaast leveren we ook nog ééns 8 social updates. Daarvan zijn er 4 gebaseerd op het blog dat geleverd is. Ook worden er 4 social media updates geleverd die relevant nieuws bevatten rondom de organisatie of dienstverlening.
Dit abonnement is 500 euro (ex btw), met een minimale looptijd van 6 maanden.
Zilver
Uiteraard: meer dan basis. Twee blogs per maand en 16 social media updates. De prijs van dit abonnement is 1.000 euro (ex btw), met een minimale looptijd van 6 maanden.
Goud
In dit abonnement schrijven we drie blogs per maand en leveren we social 24 updates. In deze samenwerking gaan we behalve de content maken en opleveren, ook regelmatig om tafel in een redactionele meeting, om te kijken of de content die we leveren ook de juiste is. Daarom bedraagt de minimale looptijd 12 maanden. De prijs van dit abonnent is 1.500 euro (ex btw).
Meer weten?
Nieuwsgierig naar het overzicht? Dat staat hier. Uiteraard bestaat er de mogelijkheid om met Gusto te overleggen over potentiële andere vormen. We kunnen ons voorstellen dat we nieuwsbrieven schrijven en versturen, om maar iets te noemen.
We hebben ook uitgebreidere pakketten ontwikkeld. SEO, Call to actions, email marketing en nog veel meer. Nieuwsgierig waaruit de pakketten bestaan? Bekijk ons overzicht hier.